shape گالری سنگ تهرانی، نامی جاودان در صنعت طلا و جواهر

حاج محمد باقر تهرانی در سال 1303 در یک خانواده مذهبی و اصیل به دنیا آمد. علاقه او به دنیای جواهرات، طلا و ساعت به طوری بود که او همراه برادر خود جزو اولین نفراتی بود که اساسنامه اتحادیه صنف ساعت را در دهه 40 نوشت و در دهه 50 پس از نگارش اساسنامه صنف طلا و جواهر به عنوان بازرس اتحادیه مشغول به فعالیت شد و در سن 45 سالگی به عنوان معاون اتحادیه طلا و جواهر منصوب گردید.
از وی 9 فرزند پسر به یادگار مانده است که تمامی آنها با عشق و علاقه راه پدر را ادامه دادند. در بین برادران تهرانی، جعفر تهرانی در سال 1355 اقدام به تاسیس گالری سنگ نمود و فعالیت خود را به صورت حرفه ای در این زمینه آغاز کرد.
اکنون پس از گذشت چهار دهه و با کوله باری از تجربه در این صنعت و همچنین با همکاری پسران خود با ارائه بهترین کیفیت و قیمت، کالاهای خود را در سطحی بالاتر از محصولات خارجی عرضه می نمایند. در حال حاضر ایشان به عنوان بازرس اتحادیه طلا و جواهر مشغول به کار می باشند.
جعفر تهرانی دارای دو فرزند پسر به نام های ایمان و احسان تهرانی می باشد که با استفاده از تجربیات پدر و علاقه خود به این حرفه خانوادگی، پس از طی دوره های متعدد از جمله جواهرشناسی و دوره های تخصصی طراحی جواهر که در نهایت منجر به دریافت گواهینامه IS09001″2008 گردید، با فکری نو و ایده های خلاقانه و برتر به راه پیشینیان خود ادامه می دهند.
گالری سنگ تهرانی امروزه با استفاده از دانش روز آمد و خلاقیت خود، اقدام به تهیه و تولید محصولات فاخر و با کیفیت بی بدیل نموده است. همچنین وجود محیطی بسیار صمیمی و زیبا همراه با رعایت اصول حرفه ای و اخلاقی باعث جاودانه شدن نام گالری سنگ تهرانی در سرتاسر کشور عزیزمان ایران گردیده است.

جعفر تهرانی

پدر برادران تهرانی

احسان تهرانی

فرزند جعفر تهرانی

ایمان تهرانی

فرزند جعفر تهرانی
shape نظـــرات کاربـــران و مشتریـــان مـــا نظـــرات کاربـــران
مشتری مشتری سرکار خانم محبوبه رفیعی

با سلام و درود، من چند سالی است که افتخار آشنایی و خرید از مجموعه شما را داشته ام و در مورد نظرسنجی که درخواست کرده بودید باید بگویم که رفتار فروشندگان بسیار عالی و خوب هست و راهنمایی های به جایی هم هنگام خرید انجام می دهند که کمال تشکر را دارم و همچنین در مورد پذیرایی بسیار عالی هم از زحمات همکارانتان ممنونم. همچنین تنوع کالاها هم بسیار خوب است و کمال تشکر و قدردانی را دارم.

مشتری مشتری سرکار خانم هاجر امین زاده

سلام جناب تهرانی، بسیار بسیار ممنوع از شما، علاوه بر محصولات خوبتون که واقعاً با سلیقه و خاص طراحی میشن، این شخصیت شما و احترام به مخاطب است که برند شما رو برجسته می کنه، بسیار ممنوع از زحمات شما و همکارانتان، پایدار باشید.

مشتری مشتری سرکار خانم ملیحه لطفی

سلام وقتتان به خیر، از اینکه با گالری شما برادران تهرانی آشنا شدم خیلی خوشحال هستم به چند دلیل:
1- خوش قولی که انجام دادید برای شخص خودم خیلی اهمیت داشت.
2- ارزش گذاشتن به مشتری و خدمات با حوصله و پیگیری ها.
3- از تمیز کار کردن و ظرافت خیلی خوشم اومد.
با آرزوی موفقیت روز افزون شما.

مشتری مشتری سرکار خانم آناهیتا اجلالی

سلام وقت به خیر. اول اینکه خیلی خوشحالم که با گالری شما آشنا شدم. تنوع و سبک کارهاتون با بازار خیلی متفاوته و منحصر به فرده. ظرافت به کار رفته خیلی جلب توجه می کنه و برای من خیلی جذابه. رفتار فروشندگان و پذیرایی هم بی نقص و عالی هستش. از نظر سفارش هم می تونم بگم که با دقت کامل سعی شد آنچه که ما می خواستیم اجرا بشه، ممنون از شما، باز هم برای خرید شما رو انتخاب می کنم. موفق باشید.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید