کدام جواهر ارزشمندتر است؟

مقالات عمومی

یک سئوال خیلی متداولی که از ما پرسیده می شود این است که کدام جواهر از بقیه جواهرات ارزشمندتر یا گران قیمت تر هستند؟ در طول تاریخ در هر مقطع زمانی هر جواهری که تازه کشف می شده یا به خاطر رنگ و آبی که داشته مورد استقبال قرار می گرفته است، ولی در حال […]

یک سئوال خیلی متداولی که از ما پرسیده می شود این است که کدام جواهر از بقیه جواهرات ارزشمندتر یا گران قیمت تر هستند؟

در طول تاریخ در هر مقطع زمانی هر جواهری که تازه کشف می شده یا به خاطر رنگ و آبی که داشته مورد استقبال قرار می گرفته است، ولی در حال حاضر افکار عمومی به این سمت رفته که می گویند الماس ارزشمندترین جواهر است، بله الماس ارزشمند هست ولی گاهی اوقات یک یاقوت قرمز برمه یا یک یاقوت قرمز تایلند می تواند با یک رنگ و لعاب بسیار خوب و قابل توجه و یک سایز بسیار مناسب یک الماس هم سایز خودش را به لحاظ قیمتی مغلوب کند و قیمتش بالاتر از آن باشد. گاهی اوقات این امکان دارد که برای یک زمرد یا برلیان فنسی این اتفاق بیفتدکه رکود قیمت همه را بشکند و از بین ببرد.

به نسبت اینکه الان در حوزه جواهرات علم اکتشافات بیشتر شده است، شناخت جواهرات بیشتر شده و جواهراتی هم به دنیای جواهرات آمده اند و اضافه شده اند که آن ها هم صاحب قیمت های قابل توجهی هستند ولی تقریباً میشه گفت حدوداً جواهری که امروز نسبت به مابقی جواهرات خیلی ارزشمند است برلیان های فنسی هستند.

shape فــرم ارســال نــظر کاربــران

نــظرات کاربــران دربــاره مقالــه
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید